D'una banda, alumnes del curs de telefonista-recepcionista d’oficina d’Eina, el centre de formació i inserció laboral de Sant Tomàs, van participar en l’organització del congrés. Van poder col·laborar en la preparació prèvia i durant el desenvolupament del congrés atenent a les persones assistents i ponents. Van fer tasques de suport com ara la inscripció en el registre, atenció al guarda-roba, indicacions als diferents espais, control d’accessos a les aules, atenció dins l’aula magna, distribució dels aparells de traducció, entre d’altres.
Des d’Eina agraeixen a la Universitat de Vic i a l’empresa Invita l'oportunitat perquè els alumnes aprenguessin com s’organitza un congrés i poguessin posar en pràctica els coneixements apresos al curs.
D’altra banda, es van presentar dos pòsters de Sant Tomàs, un d’ells explicatiu de la tasca que desenvolupen els grups d’autogestors de l’entitat, i l’altre sobre la gestió del Centre Cívic Santa Anna de Vic que Sant Tomàs fa conjuntament amb l’Ajuntament de Vic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada