divendres, 25 de juliol del 2014

Renovació dels segells de qualitat dels serveis de Sant Tomàs



Els passats 29 i 30 de maig i 2 de juny, l’empresa certificadora S.P.G Sistemas y Procesos de Gestión va realitzar la corresponent auditoria de renovació per poder donar la seva conformitat respecte els requisits de la norma ISO 9001:2008 Sistema de Gestió de la Qualitat, de l’estàndard OHSAS 18001:2007 Sistema de Gestió de la Seguretat i Salut en el Treball i de la norma ISO 14001:2004 Sistema de Gestió Medi Ambiental a diferents serveis de Sant Tomàs, que ja havien obtingut el corresponent certificat en anys anteriors i aquells que han ampliat l’abast de la seva certificació.

El següent quadre reflecteix l’estat de les certificacions a l’entitat.

CERTIFICACIONS DE QUALITAT
ISO
9001:2008
OSHAS 18001:2007
ISO
14001:2004
CDIAP TRIS TRAS
X


FORMACIÓ I INSERCIÓ LABORAL EINA
X
X

EMPRESA SOCIAL TAC OSONA
X
X
X
CENTRE OCUPACIONAL
X
X
X
HABITATGE CLARELLA
X
X
X
ACOLLIMENT RESIDENCIAL RIUDEPERES
X
X
X
SAD I RESPIR
X
X

LLEURE I ESPORT
X
X

SERVEIS GENERALS D’ADMINISTRACIÓ
X
X


X- noves certificacions 2014

La implantació d’aquests sistemes de gestió s’ha fet implementant un Sistema de Gestió Integrat, que permet la incorporació de la qualitat, dels aspectes ambientals i els riscos laborals dins dels diferents processos que conformen la nostra activitat principal d’atenció a les persones.

El Sistema de Gestió Integrat (SGI) ens ajuda a:
  • satisfer les necessitats dels nostres clients i grups d’interès;
  • garantir la màxima qualitat del serveis i productes que oferim i gestionem;
  • gestionar els diferents processos que conformen l’activitat de l’entitat;
  • protegir el medi ambient;
  • promoure el desenvolupament sostenible;
  • prevenir la contaminació del medi;
  • promoure la seguretat i salut del personal;
  • disminuir el potencial d’accidents;
  • complir amb la legislació vigent;
  • implantar pautes i mesures de prevenció;
  • crear un ambient de treball sa, segur i saludable per a tot el personal;

El Sistema de Gestió Integrat de Sant Tomàs ha de permetre orientar els processos i qualsevol de les seves actuacions (estratègica, estructural, funcional i operativa) cap a la millora, ja sigui com a fruit dels anys d’implantació, manteniment, consolidació, creixement i projecció d’aquest sistema com amb l’aportació de voluntat, compromís i conscienciació de la direcció i de tot el personal implicat.