Entre juliol i setembre els diferents serveis de Sant Tomàs van passar una enquesta online a les famílies de les persones ateses perquè poguessin valorar l’acompanyament rebut per part de l'entitat durant el confinament a causa de la pandèmia de la COVID-19.
Vam obtenir resposta d'un terç de les famílies, i la valoració obtinguda va ser molt positiva. En concret, el 94% de les famílies va valorar positivament la informació que van rebre durant el confinament (suma de les respostes molt bona i força bona).
Més del 95% de les famílies va valorar molt positivament l’atenció rebuda per part del professional de referència (suma de les respostes molt bona i força bona).
I el 91% de les famílies va valorar com a positiva la gestió de la pandèmia per part de Sant Tomàs (suma de les respostes molt bona i força bona).
Les aportacions de millora rebudes ens seran de gran ajuda en cas que es torni a produir una situació similar, i també per intentar millorar la comunicació en general.
La direcció de cada servei estudiarà l'aplicació de les propostes de millora concretes. Entre les propostes més generals podem destacar la petició que evitem els enviaments duplicats d'informació en cas de persones ateses a més d’un servei. Com que durant el confinament vam prioritzar que la informació arribés a les famílies algunes ho rebien de manera repetida. Intentarem millorar aquest aspecte per aconseguir una comunicació més fluïda.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada