dimecres, 7 d’abril del 2010

EL CLUB CAR BUSCA GENT CAPAÇ!

El Club Car va presentar el 6 d'abril, la campanya “Busquem gent capaç” amb l’objectiu d’aconseguir voluntaris disposats a col·laborar en les activitats de lleure i esport de l’entitat.

La roda de premsa de presentació es va celebrar a la seu central de Sant Tomàs i va anar a càrrec del gerent de l’Associació Sant Tomàs: Ricard Aceves, el President de l’entitat i el Club Car: Toni Ramírez, i l’alcalde de Vic: Josep Mª Vila d’Abadal.



Toni Ramírez va començar el seu discurs parlant dels orígens del Car i tot seguit va desgranar els detalls de la campanya: objectius, públics a qui va adreçada, activitats i calendari. També van aprofitar per presentar el nou logotip del Club Car i va agrair a l’Ajuntament de Vic la seva implicació i a la Universitat de Vic la col·laboració en la divulgació de la campanya.

Per la seva part, l’alcalde Josep Mª Vila d’Abadal va explicar el perquè del suport de l’Ajuntament incidint en la importància del lleure, l’esport i el voluntariat com a mitjans de cohesió social.

La campanya està enfocada a tots els públics, però principalment a col·lectius que teòricament disposen de més temps lliure: majors de 16 anys i persones jubilades. Tothom podrà trobar una activitat amb la que col·laborar dedicant-hi el temps que vulgui. Des del Club Car s’ofereixen activitats de lleure com: vacances, teatre, manualitats o sortides i excursions i, a nivell esportiu, la natació, el basquet, l’atletisme i el futbol sala entre moltes d’altres.

Per cada target o públic objectiu, s’utilitzaran canals diferents per arribar-hi de la forma més directe; cartellatge, díptics informatius, e-mailing i una miniweb www.busquemgentcapaç.cat, (activa a partir del 7 d’abril) tot lligat a l’eslògan “Busquem gent capaç”: capaç de compartir el temps lliure i de conèixer gent nova amb qui compartir experiències. La campanya compta també amb la col·laboració especial del grup Dept. La seva cançó “Vols” n’és la banda sonora.

Les activitats que s’engloben dins la campanya estan compreses en un seguit de xerrades informatives a diferents centres cívics, casals d’avis i centres educatius i una festa que tindrà lloc el proper 15 d’abril a partir de les 12 de la nit al Club Pockets Bike. La Festa inclourà un seguit de sorpreses i activitats pensades per fer-ho passar d’allò més bé a tots els joves que hi assisteixin. Una festa que comptarà amb regals i el suport de personalitats de l’esport i del món periodístic.

El Club Car d’aquesta manera, enceta l’any del 40è aniversari. Un any de celebració on es pretén que els actes festius omplin els propers mesos.

Arran del 40è aniversari i de la campanya s’ha creat un nou logotip que substituirà a l’existent fins avui, modern i lligat als valors de la campanya, que són els del Club Car.


D’ aquest nou disseny es destaca:

• El contingut simbòlic: la unió de les 2 C’s de Club Clar en una abraçada.

• La inclusió de Club al logotip reforçant el sentit d’unió que té l’entitat i el sentit de pertinença que crea.

• Un grafisme que transmet dinamisme a través del color corporatiu i una tipografia jove però elegant que permet adreçar-se tant a joves com a la gent gran.

• La senzillesa, per no saturar la identitat visual i facilitar-ne la lectura.

• La seva adaptabilitat a qualsevol suport de manera que mai perd la seva essència.





El president va destacar que el club està molt engrescat amb aquest nou projecte i confia en trobar gent per entrar a formar part d’un equip capaç i, amb ganes de passar-s’ho bé.