S.P.G Sistemas y Procesos de Gestión certifica mitjançant un procés d’auditoria fiable i exigent, i permet als usuaris, a les famílies, a l’Administració, als proveïdors, al personal propi de l’organització... obtenir una mostra de confiança i seguretat en la gestió de l’entitat.
El sistema de gestió integrat (SGI) que Sant Tomàs ha desenvolupat i ha implantat consta de:
· Un sistema de qualitat el qual els usuaris, les famílies, els treballadors i l’entorn dels diferents serveis es converteixen en els beneficiaris directes.
· Un sistema de gestió mediambiental amb el qual es demostra el control dels impactes de les seves activitats, productes i serveis sobre el medi ambient, d’acord amb la seva política i objectius mediambientals així com amb els requisits legals aplicables.
· Un sistema de gestió de la seguretat i la salut en la feina que permet identificar i controlar els riscos de salut i seguretat associats a les seves activitats, per a eliminar-los o minimitzar-los, disminuir el potencial d’accidents, complir amb la legislació vigent, implantar pautes i mesures de prevenció, i crear un ambient de treball sa, segur i saludable.
El desenvolupament del Sistema de Gestió Integrat de Sant Tomàs té dues línies de treball:
· Ampliar l’abast de la certificació als diferents serveis de l’entitat fent una integració progressiva, aprofitant les sinèrgies creades però mantenint aquells aspectes diferencials i específics de cadascun d’ells.
El 2012, s’ha incorporat la gestió de la qualitat segons la norma ISO 9001:2008 al:
Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç Tris Tras,
Servei de personal de suport, acolliment i SAD
Club CAR
El servei de formació i inserció laboral EINA, que des de l'any 2003 tenia el certificat de qualitat ISO 9001, s’ha integrat al SGI de l’entitat.
· Mantenir la implantació del SGI als diferents serveis de Sant Tomàs, certificats en anys anteriors, convertint-lo en una eina de suport a la gestió que desenvolupa cada servei, i fomentar la implicació i conscienciació de tots els professionals perquè el sistema integrat formi part de la dinàmica quotidiana i de millora continuada.
· Mantenir la implantació del SGI als diferents serveis de Sant Tomàs, certificats en anys anteriors, convertint-lo en una eina de suport a la gestió que desenvolupa cada servei, i fomentar la implicació i conscienciació de tots els professionals perquè el sistema integrat formi part de la dinàmica quotidiana i de millora continuada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada